Новини України

Виробники більше не зможуть обманювати споживача маркуванням “Без антибіотиків”, – ЗМІ



Незабаром вітчизняні виробники курятини вже не зможуть самовільно наносити маркування “Без антибіотиків”. Таке право отримають лише ті, хто пройшов випробування. Про це в інтерв’ю УНН розповіла директор з маркетингу компанії “Миронівський хлібопродукт” (“Наша Ряба”) Марина Сергієнко.
 
Зараз такі випробування проходять три великих виробники курятини і яєць, включаючи “Миронівський хлібопродукт”.  
 
“Асоціація “Союз птахівників України” випустила добровільний галузевий стандарт — вимоги до технології вирощування птиці та отримання продукції птахівництва без використання антимікробних засобів та/або без залишкових кількостей антимікробних речовин. Цей стандарт передбачає низку лабораторних досліджень, які оператори ринку повинні провести з метою підтвердження відсутності антибіотиків у готовій продукції, і його ми запровадили на своїх птахофабриках”, – розповіла вона.
 
Нанесення нового маркування, затвердженого прозорими вимогами, припинить нецільове використання слогана “Без антибіотиків” та введення споживачів в оману, впевнена Сергієнко.
 
Також вона додала, що перехід на концепцію “Без антибіотиків” – процес не одного дня чи місяця.
 
“Кожен виробник і споживач повинні розуміти, що це досить складне і багаторівневе завдання. Що раніше буде ухвалено рішення, то більш послідовно і менш стресово буде відбуватися сам перехід. Але це вкрай важливо і потрібно робити”, – впевнена вона.
 
МХП, за її словами, обмежив використання антибіотика задовго до проведення сьогоднішніх випробувань. 
 
“Ми почали процедуру переходу на антибіотик free (“Без антибіотиків”) ще кілька років тому. Таке маркування означає, що не тільки в самій продукції в упаковці (PET-лоток) відсутні будь-які антибіотики, а й у процесі вирощування птиці вони не застосовувалися. Перехід на нову концепцію “Без антибіотиків” викликаний нашим прагненням до цілей сталого розвитку здоров’я людини і тварин”, – підкреслила Сергієнко.

Джерело: www.112.ua

Facebook
Close