Новини України

У Росії звинуватили британський канал BBC у пропаганді ідеології міжнародного тероризму

У Росії звинуватили британський канал BBC у пропаганді ідеології міжнародного тероризму

Російський федеральний орган цензури “Роскомнагляд” здійснив “перевірку”, як і обіцяв раніше, сайту “Російської служби Британської телерадіомовної корпорації” BBC. Внаслідок учинених дій працівники “Роскомнагляду” заявили, що виявили матеріали, які “транслюють ідеологічні установки міжнародних терористичних організацій”.

Про це повідомило “Радіо Свобода”.

Після цього у “Роскомнагляді” взялися за експертизу, щоб перевірити ці матеріали “на предмет відповідності нормам російського антиекстремістського законодавства”. Окрім того, відомство оголосило, що з 14 по 31 січня з цього ж приводу перевірятиме ТОВ “Брітіш телевіжн”, яке транслює сигнал телеканалу BBC World News на території Росії.

У Росії звинуватили британський канал BBC у пропаганді ідеології міжнародного тероризму
Витяг з повідомлення “Роскомнагляду”



У чому суть медіаконфлікту Британії та Росії? У 2016 році сюжет англомовного проросійського каналу Russia Today, в якому виявили відверту брехню, був причиною початку розслідування британського регулятора ЗМІ Ofcom. Раніше Ofcom вже фіксував 15 порушень правил мовлення з боку Russia Today. Нещодавно, 20 грудня 2018 року, британський медіарегулятор Ofcom виявив порушення каналом Russia Today британського кодексу телерадіомовлення, зокрема, під час висвітлення отруєння Сергія Скрипаля у Солсбері. Визнано, що RT порушив принцип неупередженості в семи випадках протягом шести тижнів весною 2018 року.

Нагадаємо, у кінці грудня 2018 року низка російських медіа опублікували персональні дані співробітників ВВС, які працюють у Москві. Британській суспільний мовник подав скаргу до МЗС РФ у зв’язку із “тривожною ситуацією”. Російська сторона усі події коментувала не інакше як “невдалий жарт”.

Джерело Телеканал новини «24»
11.01.2019